Хто спотворює українську мову?

Не новости, не сплетни, не слухи, не скандалы. Так, про запас.

Модераторы: RomMc'R, Marion, Bishop, Guard, Kompot, Tanya

Аватара пользователя
Vedmak
патриарх кирнета
патриарх кирнета
Сообщения: 2033
Зарегистрирован: Вс, 16 авг, 2009 8:26
Откуда: Бугогардівська паланка

Сообщение Vedmak » Ср, 12 окт, 2011 21:30

В.И. писал(а):Одногвинтову схему вертольота з кермовим гвинтом і автомат перекосу розробив і запатентував в1911р. Юрьев. Він же першим зробив діючу модель. До 1912 року нічого подібного не існувало.

Кому что известно про то, что в конце лета 1907-го года взлетел на высоту больше метра вертолет конструкции французских братьев-механиков Бреге и профессора Рише. Вертолет Бреге и Рише массой более полутонны поднимался и висел над землей при помощи четырех винтов диаметром восемь метров? :wink: Погуглите имя Поль Корню. А слово "геликоптер" придумал действительно француз Гюстав де Понтон.
"Не быць скотам"

В.И.
патриарх кирнета
патриарх кирнета
Сообщения: 1694
Зарегистрирован: Вт, 22 мар, 2011 18:37

Сообщение В.И. » Ср, 12 окт, 2011 23:37

Vedmak писал(а):не, ну если честно, судя по опознавательным знакам - то самолет явно после 1935 года выпуска.

Це фото перших серійних вертольотів, фото першого серійного гелікоптера виклав Корсар(можливо що то і вертоліт, але німці могли і пребріхать, наполягати не стану). Всі вони здійснили свій самостійний політ раніше вертольота Сікорського, тому і виклав. Якщо порівнювати перші вертольоти що літали з тогочасними Сікорського які так і не полетіли, то як на мене не цікаво але можливо:
http://www.rp-net.ru/images/vystavki/Si ... kiy-02.JPG 1910 рік Сікорський,
http://www.centennialofflight.gov/essay ... /HE2G8.htm 1907 рік Пауль Корню
Vedmak писал(а):Вертолет Бреге и Рише массой более полутонны поднимался и висел над землей при помощи четырех винтов диаметром восемь метров?

http://www.centennialofflight.gov/essay ... /HE2G6.htm 1907 рік

В.И.
патриарх кирнета
патриарх кирнета
Сообщения: 1694
Зарегистрирован: Вт, 22 мар, 2011 18:37

Сообщение В.И. » Чт, 13 окт, 2011 0:28

corsar писал(а):http://img-fotki.yandex.ru/get/5009/lanspost.8/0_57d2d_d58f3760_XL.jpg

похож на современный?

http://www.aviastar.org/helicopters_rus/brat_1ea-r.html Вертоліт Юрьєва СРСР 1930 рік. Схожий на сучасний?
Ой вибачте, схожий на цей вертоліт Сікорського? http://www.aviastar.org/foto/gallery/si ... 300_12.jpg
Тут про перші наші вертольоти: http://masteraero.ru/ov-1.php
Бандерівська діаспора промиває українцям мозок, зомбує українців і спотворює мову, а не російськомовне населення як дехто вважає. Це моя думка і історія з Сікорським доказ моєїх переконань.

Аватара пользователя
corsar
патриарх кирнета
патриарх кирнета
Сообщения: 7685
Зарегистрирован: Ср, 21 фев, 2007 10:29
Откуда: kr

Сообщение corsar » Чт, 13 окт, 2011 6:11

В.И. писал(а):Все що не по вашому "лєвоє".

левая фотка - Focke Achgelis Fa 223 1942-1945
правая фотка (хотя по сути вопроса - и она левая) Flettner Fl 282 1941
а терь гляньте, о каких годах шла речь.
а терь гляньте, какой конструктив у єтих машин, что на фото (хотя куда вам...)
В.И. писал(а):Знов же не Сікорський правда?

для особо хромированных тепловозов: это автожир, хотя его и назвали вертолётом.
В.И. писал(а):Корсар ви запитали в мене чи схожий німецький автожир на сучасний: http://www.aviastar.org/foto/irkut_1.jpg. Схожий дещо. А яке відношення автожири мають до вертольотів?

это было фото фокера, именно Focke-Wulf Fw 61 - типа первого летающего вертолёта. Вы хоть бы немного по теме почитали/посмотрели, а в такие лужи вступаете, аж стыдно становится.
В.И. писал(а):Одногвинтову схему вертольота з кермовим гвинтом і автомат перекосу розробив і запатентував в1911р. Юрьев. Він же першим зробив діючу модель. До 1912 року нічого подібного не існувало. Навіть в цьому Сікорьський не перший.

он не разработал. он один из... многих. поэтому и патента нет - денег не было на доказательство того, что разработанная система уникальна и чем-то отличается от уже имевшихся на тот момент того же пескара или корню. До 12-го было.
В.И. писал(а):То ж на якій підставі, крім того що вам промили мозок, ви стверджуєте, що Сікорський першим винайшов, чи створив вертоліт?

я утверждаю, что он (сикорский) сделал первый серийный вертолёт, который стал прообразом современных вертолётов по конструктиву и внешнему виду. И автомат перекоса современной конструкции - тоже его заслуга, наравне с юрьевым энд компани. Но не его личная, ессно.

В.И. писал(а):А ви за мужиків не розписуйтесь у мене до них претензій нема. Просто не використовуйте слово "світлина" для визначення речей які не є світлинами і все буде добре.
Не використовуйте слово гвинтокрил для визначення речей які не є гвинтокрилами.
Якщо знаєте що річ є вертольотом то не узагальнюйте до гелікоптера і жодних претензій не буде.

идите нервно покурите в сторонке - я вам дал ссылки на словари. если вы используете сии слова в других, ведомых лишь вам, случаях - ваше личное горе.
В.И. писал(а):Персонально для corsar: - Ти згоден забитись на власну мошонку, що слово вигадали не французи, а греки?

у вас пробемы на тему мужских гениталий? хотите об этом поговорить? забьётесь на чё-нибудь, что все слова греческого происхождения в укр языке придумали греки?
Рыба рыба я тебя люблю Спой мне пестню грустную свою
Рыба рыба гвоздь моей души Плавниками нежно пошурши
Рыба рыба ты моя всегда Спой мне пестню грустную мне да

Аватара пользователя
corsar
патриарх кирнета
патриарх кирнета
Сообщения: 7685
Зарегистрирован: Ср, 21 фев, 2007 10:29
Откуда: kr

Сообщение corsar » Чт, 13 окт, 2011 6:22

В.И. писал(а):http://www.aviastar.org/helicopters_rus/brat_1ea-r.html Вертоліт Юрьєва СРСР 1930 рік. Схожий на сучасний?

нет. винты для компенсации впереди и сзади.
В.И. писал(а):Ой вибачте, схожий на цей вертоліт Сікорського? http://www.aviastar.org/foto/gallery/si ... 300_12.jpg

нет. тем более это экспериментальный вс-300. фото окончательного (в варианте амфибии) я выкладывал ранее.
это в наземном:
http://www.aviastar.org/foto/gallery/si ... -300_6.jpg
чем отличается от современных?
В.И. писал(а):Це моя думка і історія з Сікорським доказ моєїх переконань.

ваше горе в тому, шо доказом ваших переконань є ваші думки, а не загальновизнані факти.
Рыба рыба я тебя люблю Спой мне пестню грустную свою
Рыба рыба гвоздь моей души Плавниками нежно пошурши
Рыба рыба ты моя всегда Спой мне пестню грустную мне да

В.И.
патриарх кирнета
патриарх кирнета
Сообщения: 1694
Зарегистрирован: Вт, 22 мар, 2011 18:37

Сообщение В.И. » Чт, 13 окт, 2011 8:00

corsarЗ вами все ясно.
Тим хто бажає пересвідчитись що Корсар не лише помиляється, а і брехло раджу заглянути на сайт http://www.aviastar.org/helicopters.html
Корсар на цьому сайті був, і навіть надав фотку з цього сайта, і тим дивніше читати як він дає завідомо неправдиву інформацію.

Перший самостійний політ вертоліт Сікорського здійснив в травні 1940 р. і протримався в повітрі не більше 15-ти хвилин (вертольоти 20-х років літали довше), а більш-менш нормально він почав літати на весні 1941р. І зауважте тут йдеться про експериментальний вертоліт Сікорського, а не серійний. Якщо порівнювати з експериментальними вертольотами то Сікорський відстав років на 10-ть.

Той вертоліт Сікорського, що був придатним для серійного виробництва вперше злетів 14 січня 1942 року і випробувався до 1944 р.
В цей час вертоліт Fl.282 "Колибри"(1940) і Fa.266(1939) вже літали, а Fa.266 навіть модернізували в військовий Fa.223 "Drache" і після випробувань пішли в серію.
В цей час фашистський серійний "Колібрі" виробляв вже таке що Сікорському тільки снилось:
Изображение

Я й досі не розумію чому Сікорський є винахідник вертольота?
Корсаровський зомбаж типа:"у них вертольоти не тієї системи" не пройде, бо радянський вертоліт ПАГИ 3-ЕА був саме тієї системи що і VS-300 Сікорського і причудово літав ще в 1933 році, і з одним кермовим пропелером в хвості.
http://www.aviastar.org/helicopters_eng/brat_3ea.php
Изображение
Сікорський навіть не зміг якісно передрать з радянського, більше року знущався над VS-300 щоб досягти схожих показників і ще рік щоб перевершити вертоліт 7-ми річної давнини.

То що ж тоді винайшов Сікорський що дозволяє декотрим вважати його винахідником першого вертольоту?

Аватара пользователя
corsar
патриарх кирнета
патриарх кирнета
Сообщения: 7685
Зарегистрирован: Ср, 21 фев, 2007 10:29
Откуда: kr

Сообщение corsar » Чт, 13 окт, 2011 8:32

В.И. писал(а):Той вертоліт Сікорського, що був придатним для серійного виробництва вперше злетів 14 січня 1942 року і випробувався до 1944 р.

http://ru.wikipedia.org/wiki/Sikorsky_R-4
а с 43-го начал выпускаться серийно. ну то ничё, то таке. в вашу теори не лезет, ну иладно.

слив по поводу фоток и Юрьева бум считать засчитаным?
В.И. писал(а):В цей час вертоліт Fl.282 "Колибри"(1940) і Fa.266(1939) вже літали, а Fa.266 навіть модернізували в військовий Fa.223 "Drache" і після випробувань пішли в серію.
В цей час фашистський серійний "Колібрі" виробляв вже таке що Сікорському тільки снилось:

правильно. это хорошее инженерное решение, но это тупиковая ветка.
В.И. писал(а):Я й досі не розумію чому Сікорський є винахідник вертольота?

вы много чего не понимаете. Учиться, что ли надо было. Сейчас поздно.
В.И. писал(а):Корсаровський зомбаж типа:"у них вертольоти не тієї системи" не пройде, бо радянський вертоліт ПАГИ 3-ЕА був саме тієї системи що і VS-300 Сікорського і причудово літав ще в 1933 році, і з одним кермовим пропелером в хвості.

эксперимент, который провалился?
Как ни впечатляли успехи ЦАГИ 1-ЭА, намного превысившего все официально зарегистрированные рекорды высоты, конструкторы убедились: машина недостаточно устойчива, что органически присуще аппарату с жестко прикрепленными к втулке лопастями несущего винта.

од блин, а де ж автомат перекоса в 1930-м? его ж в 1912 патентировали?
ага, вот он:
Изрядно побитый вертолет восстановили, а главное - дали лопастям возможность колебаться еще и в плоскости вращения. Кроме горизонтальных шарниров, на втулку поставили фрикционные демпферы колебаний и резиновые ограничители; муфты сцепления на вертолете не было, раскручиваясь при запуске, комли лопастей стали опираться на эти эластичные амортизаторы.

речь идёт о пятерке, которая дальнейшее развитие тройки цаги, и которая имела носовой винт... которую так и не смогли до ума довести.
Рыба рыба я тебя люблю Спой мне пестню грустную свою
Рыба рыба гвоздь моей души Плавниками нежно пошурши
Рыба рыба ты моя всегда Спой мне пестню грустную мне да

В.И.
патриарх кирнета
патриарх кирнета
Сообщения: 1694
Зарегистрирован: Вт, 22 мар, 2011 18:37

Сообщение В.И. » Чт, 13 окт, 2011 10:08

corsar писал(а):а с 43-го начал выпускаться серийно. ну то ничё, то таке. в вашу теори не лезет, ну иладно.

Та навіть якщо в 41 все одно німці були раніше.
corsar писал(а):правильно. это хорошее инженерное решение, но это тупиковая ветка.
ИзображениеИзображение
http://ru.wikipedia.org/wiki/Несущий_винт Чомусь лише ви так вважаєте, а люди користуються і донині. Ви до гадалки ходили, чи як взнали?
corsar писал(а):од блин, а де ж автомат перекоса в 1930-м? его ж в 1912 патентировали?

Ну у вас глюки.
Там швидше за все йшлось про здатність шарніру дозволяти лопотям маховий рух. Тож навіть цю проблему кажете вирішили.
Автомат перекосу там стояв, інакше б вертоліт взагалі не літав, це довів в 1911 Юрьєв. В 5-й стояв на одному гвинті.
ЦАГИ 1-ЭА (1931 г.) имел четырехлопастный несущий винг с управлением циклическим и общим шагами и два маленьких винта противоположного вращения для балансировки аэродинамического крутящего момента (диаметр несущего винта 11 м, полетная масса аппарата 1100 кг, двигатель мощностью 120 л. с.)".

Автомат перекосу до того ж вже, на той час, скрізь використовувався, навіть на автожирах.
То ж Сікорський мав все готове, що ж він винайшов?
Последний раз редактировалось В.И. Чт, 13 окт, 2011 10:36, всего редактировалось 1 раз.

Аватара пользователя
corsar
патриарх кирнета
патриарх кирнета
Сообщения: 7685
Зарегистрирован: Ср, 21 фев, 2007 10:29
Откуда: kr

Сообщение corsar » Чт, 13 окт, 2011 12:43

В.И. писал(а):Та навіть якщо в 41 все одно німці були раніше.

тю, ну возьмите железный крест с полки. Я уже объяснял, что это за конструкция.
В.И. писал(а):http://ru.wikipedia.org/wiki/Несущий_винт Чомусь лише ви так вважаєте, а люди користуються і донині. Ви до гадалки ходили, чи як взнали?

по количеству выпущенных машин это узнаёцца. Или по количеству фирм, выпускающих данного типа продукцию. Одна фирма, около 500 машин.
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0% ... 0%B5%D1%80
так же, как и соосная конструкция. Может, и хороша, может, даже и отлична, но по каким-то критериям ми- выпускался в тысячи раз больше, чем ка-.
ПыСы. а какого вы сюды втулили фотку ми-12? чи как всигда, лишь бы побольше фоток - разных и не по теме?
В.И. писал(а):Там швидше за все йшлось про здатність шарніру дозволяти лопотям маховий рух. Тож навіть цю проблему кажете вирішили.

таки глюки, таки стоял.
В.И. писал(а):Автомат перекосу до того ж вже, на той час, скрізь використовувався, навіть на автожирах.

угу, и поэтому цаги сделало работающую машину, закинуло её и взялось лепить автожиры? трындец как логично.
В.И. писал(а):То ж Сікорський мав все готове, що ж він винайшов?

современный вертолёт. спроектировал и реализовал.
Рыба рыба я тебя люблю Спой мне пестню грустную свою
Рыба рыба гвоздь моей души Плавниками нежно пошурши
Рыба рыба ты моя всегда Спой мне пестню грустную мне да

В.И.
патриарх кирнета
патриарх кирнета
Сообщения: 1694
Зарегистрирован: Вт, 22 мар, 2011 18:37

Сообщение В.И. » Чт, 13 окт, 2011 22:33

corsar писал(а):по количеству выпущенных машин это узнаёцца. Или по количеству фирм, выпускающих данного типа продукцию. Одна фирма, около 500 машин.

Тобто вантажівки типа "БЕЛАЗ" на які встановлюються всі хайтех в машинобудуванні по вашому застарілі бо їх виготовляє кілька фірм в світі в невеличкій кількості, а вантажний моторолер на який стартер не завжди встановлюють насправді є сучасним бо його виготовляють в величезних кількостях всі, навіть діти в гуртках юного техніка. Реактивні надзвукові пасажирські літаки є застарілі бо їх виготовляє кілька фірм, а гвинтові літаки це техніка майбутнього бо їх виготовляю всі, навіть піонери з фанери на уроках праці.
Тож по вашому вертоліт який може зліпити зі шматів металобрухту будь хто навіть школяр є більш сучасним ніж, ніж вертоліт поперечними чи перехрещуїмися гвинтами для конструювання якого потрібно конструкторське бюро?!
Вас навіть навіть не бентежить той факт, що на фото сучасні вантажні вертольоти-крани які збудувати за схемою Юр'єва неможливо. Ви все одно наполягаєте що схема розташування гвинтів Юр'єва яку використав Сікорський є більш сучаснішою за інші?
corsar писал(а):ПыСы. а какого вы сюды втулили фотку ми-12? чи как всигда, лишь бы побольше фоток - разных и не по теме?
Знов вас глючить? Ми-12 найпотужніший вертоліт світу, якщо схема німецького серійного Fa.266 застаріла, то чому не використали схему першого вертольоту Сікорського, а використали схему німецького Focke-Wulf Fw 61 1936р.?
corsar писал(а):угу, и поэтому цаги сделало работающую машину, закинуло её и взялось лепить автожиры? трындец как логично.

По перше не закинуло, наукові дослідження проводили, експериментували, інакше чому вертольоти СРСР переважали світові моделі цивільних і бойових вертольотів? Щойно появився вітчизняний двигун, як і появилися перші серійні вертольоти, в тому числі системи Юр'єва.
СРСР і Німеччина віддали перевагу іншім схема, тому що схема безперспективна, вертоліт з такою схемою жере занадто багато пального, вимагає більш потужнішого двигуна, має великі розміри що звужує обсяг їх застосування. Тому в СРСР і Німеччині першими в серію пішли вертольоти більш технологічних і сучасних конструкцій. І СРСР не Німеччина, власних достатньо потужних двигунів для серійного виробництва не мала, то ж перший серійний вертоліт з'явився лише після власного двигуна придатного для вертольотів. У Сікорського такий двигун був, то ж він зміг піти далі ніж експерименти.
І в США з вертольотом Сікорського відбулось те саме що і з Генрі Фордом, той теж з металобрухту робив дешеві поганої якості автомобілі і завалив ними Америку.
corsar писал(а):современный вертолёт. спроектировал и реализовал.

Спроектував, продав - так. Винайшов? Як можна винайти те, що винайшли за 30 років до тебе, запатентували, довели до ума, запустили в самостійний політ з пілотом, встановили на апараті кілька світових рекордів, в газетах і наукових виданнях надрукували? Я ти потім в сараї клепаєш з металобрухту копію цього вертольота і кажеш що це ти винайшов? Генрі Форт також автомобіль винайшов? Чи винахідниками можуть бути лише бандерівці?

Відео польоту Focke-Wulf Fw 61 http://www.youtube.com/watch?v=MnzLK3lr ... re=related 1936 р.
Відео польотів Fa.223 "Drache" http://www.youtube.com/watch?v=LE8M1aQN ... re=related
Відео польотів Fl.282 "Колибри" http://www.youtube.com/watch?v=MdYPQLvu ... re=related
І після цього у вас язик повертається називати Сікорьського винахідником вертольотів?

corsar писал(а):тю, ну возьмите железный крест с полки. Я уже объяснял, что это за конструкция.

До речі якщо ви гадаєте що у тупих німців не було варіанту робочого вертольоту системи Юр'єва, то відео 1937 року вам сподобається: http://www.youtube.com/watch?v=mo8_C5J3F3o
Невже німці були дурніші за Сікорського якщо не пустили в серію такі сучасні вертольоти? Були б тоді винахідниками сучасного вертольоту? Може дизайн не той? То може Сікорський не винахідник, а дизайнер?

Зомбі... Тільки і можуть, що на ветеранів у Львові плювать.

Аватара пользователя
corsar
патриарх кирнета
патриарх кирнета
Сообщения: 7685
Зарегистрирован: Ср, 21 фев, 2007 10:29
Откуда: kr

Сообщение corsar » Пт, 14 окт, 2011 7:02

В.И. писал(а):Тобто вантажівки типа "БЕЛАЗ" на які встановлюються всі хайтех в машинобудуванні по вашому застарілі бо їх виготовляє кілька фірм в світі в невеличкій кількості, а вантажний моторолер на який стартер не завжди встановлюють насправді є сучасним бо його виготовляють в величезних кількостях всі, навіть діти в гуртках юного техніка.

смените переводчик. "тупиковая ветвь" не равно "застаріла". и таки да, карьерные грузовики делают как минимум 4 фирмы в мире. не одна, заметьте. сравните ещё подгузники и реактивные космические корабли, млин, макароны и трюфеля. ну так, шоб поржать.
В.И. писал(а):Знов вас глючить? Ми-12 найпотужніший вертоліт світу, якщо схема німецького серійного Fa.266 застаріла, то чому не використали схему першого вертольоту Сікорського, а використали схему німецького Focke-Wulf Fw 61 1936р.?

это вас глючит и не по деццки. вы в качестве иллюстрации к Синхроптеру влепили ми-12. Вы хоть своё-то читайте, екарный бабай.
а почему - потому шо такие условия проектирования, вам не понять. Почитайте хоть историю, почему фв61 выбрали, хотя вариант продольного тоже рассматривался.
В.И. писал(а):По перше не закинуло, наукові дослідження проводили, експериментували, інакше чому вертольоти СРСР переважали світові моделі цивільних і бойових вертольотів?

закинуло, бо технологии не могли до ума довести - обкатывали на автожирах.
ну а нащот переважали - ссылки в студию. и, Кстати, был бы двигатель в 1905м - сикорский бы сделал вертолёт в 1905-м. без пилота его экспериментальное чудо отрывалось от земли.
В.И. писал(а):І в США з вертольотом Сікорського відбулось те саме що і з Генрі Фордом, той теж з металобрухту робив дешеві поганої якості автомобілі і завалив ними Америку.

дадада, я ж забыл, вы проверяющим работали на заводах сикорского, ога. Вам можно верить. :)
В.И. писал(а):Як можна винайти те, що винайшли за 30 років до тебе,

брехня. было раньше. уже даже фамилии указывал
В.И. писал(а): запатентували

номер патента в студию.
В.И. писал(а):довели до ума,

брехня. уже разговор состоялся о великих цаги
В.И. писал(а):Чи винахідниками можуть бути лише бандерівці?

о, сикорський,, знач, уже бандеривець. Великолепно. Вас заносит в такую шизу, шо мама не горюй.
В.И. писал(а):І після цього у вас язик повертається називати Сікорьського винахідником вертольотів?

современной конструкции. именно так.
В.И. писал(а):До речі якщо ви гадаєте що у тупих німців не було варіанту робочого вертольоту системи Юр'єва, то відео 1937 року вам сподобається: http://www.youtube.com/watch?v=mo8_C5J3F3o

да это не система юрьева, йокарный бабай. юрьев запатентовал вот это:
http://www.aviastar.org/m/yuriev-1910-m.jpg
а то, что на видео - автожир
http://aviamaster.com/index.php?page=A-7-3A
В.И. писал(а):Зомбі... Тільки і можуть, що на ветеранів у Львові плювать.

дада, а ещё я адьютантом у гитлера был. гыгы.
вы больны? ну так, шоб понятно было, с кем общаться приходиться.
Рыба рыба я тебя люблю Спой мне пестню грустную свою
Рыба рыба гвоздь моей души Плавниками нежно пошурши
Рыба рыба ты моя всегда Спой мне пестню грустную мне да

Аватара пользователя
moses
Сообщения: 25
Зарегистрирован: Пн, 07 сен, 2009 14:57
Контактная информация:

Re: Хто спотворює українську мову?

Сообщение moses » Пт, 14 окт, 2011 8:44

Simply I писал(а):Давненько не смотрел телевизор. Сегодня просто в ярости от просмотра новостей по каналу СТБ: "спеціяльно", "офіціянти", "міліціянти", "Европа" замість Європа, "Евро", "Египет" замість Єгипет, "Иншоземний" замість іноземний...Таке враження, начебто, "спеціяльно" знущаються над українською мовою..шок, потому, что это говорят не тетеньки на ивано-франковском автовокзале, а дикторы и значит, надо полагать, это уже официально признанное произношение...Такому украинскому языку теперь, наверное, будут учить и в школе...

Зря Вы так. Такое произношение происходит не от «тетенек на ивано-франковском автовокзале». Если действительно хотите разобраться в вопросе, советую почитать Святослава Караванского (уроженца Одессы, а не какого-нибудь Бандерштадта, кстати) «До мови з розумом: Сила живого слова» или «Пошук українського слова, або, Боротьба за національне». Можно найти в сети.
Лично я очень рад, что у нас есть хоть один канал, где с трепетом относятся к украинскому языку и пытаются вернуть ему привлекательность.

В.И.
патриарх кирнета
патриарх кирнета
Сообщения: 1694
Зарегистрирован: Вт, 22 мар, 2011 18:37

Сообщение В.И. » Пт, 14 окт, 2011 17:53

Вірш про corsarа: http://www.world-art.ru/lyric/lyric.php?id=14600
corsar писал(а):да это не система юрьева, йокарный бабай... а то, что на видео - автожир

І ви мене брехуном називаєте? Там же написана була назва моделі FI-185, будь хто міг знайти її опис в інтернеті і переконатись що то вертоліт. Ви перейшли межі розумного спілкування.
corsar писал(а):брехня

Відтепер будь який ваш коментар я буду сприймати як потенційну брехню, і свідомий наклеп.

Аватара пользователя
corsar
патриарх кирнета
патриарх кирнета
Сообщения: 7685
Зарегистрирован: Ср, 21 фев, 2007 10:29
Откуда: kr

Сообщение corsar » Пт, 14 окт, 2011 22:33

В.И. писал(а):Вірш про corsarа: http://www.world-art.ru/lyric/lyric.php?id=14600

если нечего возразить, идите повторяйте стихи, в понедельник учительница спросит.
В.И. писал(а):І ви мене брехуном називаєте? Там же написана була назва моделі FI-185, будь хто міг знайти її опис в інтернеті і переконатись що то вертоліт. Ви перейшли межі розумного спілкування.

во-первых, FL-185, (вы даже не удосужились поискать по интернетах ту бредятину, которую запостили) во-вторых, только слепоглухонемой, типа Вас увидит в нём прототип современного вертолёта:
http://www.aviastar.org/helicopters_rus ... 185-r.html
по остальным вопросам, я так понимаю, снова тихонько слились уже в который раз. Удачки.
Рыба рыба я тебя люблю Спой мне пестню грустную свою
Рыба рыба гвоздь моей души Плавниками нежно пошурши
Рыба рыба ты моя всегда Спой мне пестню грустную мне да

tortic
гражданин кирнета
гражданин кирнета
Сообщения: 415
Зарегистрирован: Пт, 25 мар, 2011 14:46
Откуда: NIRVANA

Сообщение tortic » Пт, 14 окт, 2011 22:55

Ключові моменти історії вертольотів:

1907, 13 листопада французький винахідник Корню Поль здійснив перший політ вертольотом. Несні лопасті рухалися за допомогою двигуна «Antoinette» потужністю 24 к. с; машина підняла свого винахідника над землею майже на 30 см і протримала в повітрі 20 секунд
1908—1912 - Сікорський Ігор Іванович побудував у Києві 6 моделей літаків та гелікоптер.
1936 — Німецький Focke-Wulf Fw 61 став першим придатним для польотів вертольотом
1942 — Sikorsky R4 став першим вертольотом серійного виробництва
1952 — Мі-1 — перший у СРСР серійний вертоліт
http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0% ... 1%96%D1%82

Вернуться в «Всякая всячина»